دانلود کتاب حریم و حیا

دانلود کتاب حریم و حیا

کتابی که پیش رو دارید ،مجموعه ای از آیات قرآن و احادیث از حضرات معصومین در رابطه با موضوع حیا و حریم شاهدان وگواهان حق بر اعمال ما است ، باشد که عالم را حریم خدا وگواهان او بدانیم و آنرا آلوده به گناه وغفلت نکنیم. لازم به ذکر است که نکاتی را که در پایان احادیث یادآور شده ایم ،تمامی نکات موجود در متن احادیث نبوده ومطمئنا جای بسی تامل برای خوانندگان محترم دارد.
حیا از ابزارهای بازدارنده ازانجام دادن کارهای زشت وناپسند است ومحرکی جهت انجام اعمال شایسته وپسندیده . حفظ حریم ها بسیار سازنده است که به ادنال آن امنیت فراگیری در جامعه حاکم می شود .امنیتی که فرد و جامعه ی اورا در بر میگیرد.ناپسندها را به نیستی سوق میدهد، ریشه ی فساد را خشکانده وجهل وفقر را کنار میزند .
این امر آنجا درخشش بیشتری می یابد که نتایج نابودگر بی حیایی عنوان و بررسی شوند : تکرار ناشایست ها و جهالت ها ،زیر پا نهاده شدن حرمتها ، از میان رفتن خردورزی ،نادیده گرفته شدن علم، ایجاد روابط جنسی نامشروع ، زوال امنیت اخلاقی ، نوشیدن مست کننده ها،انجام آنچه که انسان را از خردورزی،دور میکند ومرگ عواطف انسانی و تمام خوبی ها و...و.... .
و در نهایت رسیدن به اعتقاد کثیف اباحی گری که انجام هر کاری را حلال و مجاز می شمرد. البته اولین اتفاقی که  در این میان رخ می دهد این است : نادیده گرفته شدن حرمت خدا وآنچه و آنکه به او متصل است .
نویسنده / مترجم : حیدر تربتی کربلایی  
 
زبان کتاب الكترونيك : فارسی
 
حجم فایل كتاب: 1.9 مگابایت
 
نوع فایل كتاب: pdf
 
تعداد صفحات كتاب الكترونيک: 80
 
منبع ناشر كتاب: takbook.com




:: موضوعات مرتبط: کتاب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب حریم و حیا , دانلود رایگان , حریم و حیا , کتاب , حیدر تربتی کربلایی ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : سید
تاریخ : شنبه 24 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: